Vi ansetter ny daglig leder!
Les hele saken her!
– Råere enn Pennywise
Simon Samdal er 29 år og har jobbet med merkevarer som DNB, Norges sjømatråd, McDonalds og Telenor i tett samarbeid med produksjonsselskaper og reklame- og mediebyråer.
– Siden 2017 har jeg vært involvert i over 400 reklameproduksjoner, både for store og små produksjonsselskaper, reklamebyråer, mediebyråer og sluttkunder. S & B-N er et miljø jeg har jobbet med flere ganger, og som jeg har bitt meg merke i. De leverer alltid på veldig høyt nivå, og har en «it-faktor» som er råere enn Pennywise, sier Samdal.
Simon er en blid og omgjengelig fagnerd som har gode lederegenskaper og er flink til å se mennesker og deres behov. Med han som daglig leder sikrer vi oss enda en viktig brikke i byråets utvikling fremover.
Siste fra Aktuelt:
Tid for cruise!
Før sommeren jobbet vi ut et kreativt konsept og merkevarebyggende lanseringskampanje for det nyoppstartede cruiseselskapet Holland Norway Lines.Med det kreative konseptet «Tid for cruise» får Holland Norway Lines et unikt og treffende slagord, samtidig som det også...
Vipers 2021
Tidligere i høst hadde vi tidenes shoot med Vipers Kristiansand og Stian Foss på Aquarama her i Kristiansand. Her er et lite utvalg av noen av bildene. Vi er superfornøyde med resultatene og så imponerte over alle spillerne som kastet seg ut i en litt annerledes shoot...
Andreas Hus
Noen prosjekter krever ekstra innsikt og respekt når man skal lage kommunikasjonsløsninger. I Norge lever over 6000 barn med livsforkortende sykdommer. Om ett år åpner Foreningen for Barnepalliasjon (FFB), Norges første barnehospice som skal ligge i Kristiansand. Et...
Nytt ungt og kreativt blod på huset
Etter en lang ansettelsesprosess med 90’ish søkere, falt vi til slutt ned på talentene Eline Langøy Brattsti og Nicolai Bye. Eline Langøy Brattsti (24) er nyutdannet innholdsprodusent og digital markedsfører med Bachelor i Kommunikasjon og medier fra Universitetet i...