Inngår strategisk avtale med Mer

S & B-N har inngått en betydelig samarbeidsavtale med ladeselskapet Mer. Gjennom denne avtalen skal byrået bidra til å videreutvikle merkevarestrategien
for Mer i Norge, Sverige, Storbritannia, Tyskland og Østerrike.

«Vi er ett selskap og én merkevare – med virksomheter i fem land. Da blir god merkevareledelse og en tydelig visuell identitet avgjørende for å sikre at Mer-kundene liker oss og kjenner oss igjen på tvers av landegrenser, språk og kultur.
Vi har stor tillit til S & B-N og gleder oss til å se hva vi kan få til sammen med dem fremover.» – sier Tone Tversland, Head of Group Marketing and Communication, ser frem til samarbeidet.

Stor
tillit til
S & B-N
Tone Tversland, Head of Group Marketing and Communication, Christian Bråthen-Nordland og Jostein Syvertsen fra S & B-N.

S & B-N er allerede i full gang med å utarbeide et oppdatert og brukervennlig design på laderne, og det forventes at de første løsningene rulles ut i løpet av kommende kvartal.

For S & B-N er dette en virkelig fjær i hatten. Vi har god erfaring med å jobbe internasjonalt med merkevarer som skal tolkes og oppleves på tvers av kulturer og språk. Det å få jobbe med Mer sine ladestasjoner, gir oss et unikt utgangspunkt til å styrke merkevaren deres på det europeiske markedet.
Sammen med folkene i Mer, bygger vi videre på fundamentet som allerede er lagt. Mye av S & B-N sin jobb handler om å forenkle og forsterke – gjøre Mer synlig og gjenkjennbar på avstand, men også intuitiv og enkel i bruk.

Med dette oppdraget styrker S & B-N ikke bare sine posisjon som en strategisk og utførende partner for selskaper med internasjonalt nedslagsfelt, men tar også et solid steg inn i en bransje som er avgjørende for en grønnere og mer bærekraftig fremtid.