KUNDE:

Hennig Olsen Is

OPPDRAG:

Soft Shake 

Soft Shake er en klassiker i Hennig-Olsen Is sitt store utvalg av småis. 2018 skulle bli sommeren Soft Shake virkelig skulle få nasjonal oppmerksomhet. Gjennom et samarbeid med VG Lista fikk vi tilgang til et stort publikum i Norges største byer. For å få frem engasjement i alle kanaler lanserte vi en battle mellom Soft Shake Jordbær og Soft Shake Sjokolade. Kjente influensere ledet Team Sjokolade og Team Jordbær og samlet sine tilhengere via SoMe og på VG Lista.

På en egen kampanjeside kunne man enkelt stemme på sin favoritt. Her var det også mye visuelt snacks og giveaways. Hver stemme ga deg et lodd i kampen om å vinne Golden Circle billetter til VG Lista i en by nær deg. Det var også mulig å stemme live via Snapchat. Digitale annonser og adshels ble kjørt taktisk i forkant av VG Lista arrangementet som var på Norgesturne.