Image

Kremen av Krone-is

Meeeer jordbær!

Krone-is fra Hennig-Olsen er den beste, mener de fleste. For å gjøre valget enda enklere for de som måtte være i tvil, relanserte Kremen av iskrem sine klassikere jordbær og sjokolade, med mer fyll enn noen annen Krone-is i landet. Kremen av Krone-is. Kampanjen S & B-N lagde skulle bygge nasjonal kjennskap og kunnskap til den positive smaksevolusjonen.

Krone-is Jordbær ble tatt ut som helt og representant for et visuelt fristende uttak om at den tidløse klassikeren nå har fått enda mer av Hennig-Olsens egenproduserte jordbærsyltetøy i hver bit. Enkelt og greit. Kampanjen ble kjørt som digital annonsering, utendørs og sisteledd, og ga meget velsmakende salgsresultater.

Teamet bak kampanjen:
.
Jostein Syvertsen Rådgiver / Prosjektleder
.
Christian Bråthen-Nordland Kreatør / Strateg
.
Rune Helander Sr. Art director
.
Oto Shamugia 3D-animasjon
.
Marianne Høy Erikstad Ansvarlig fra kunde
Lyst på noe slikt for din merkevare?
Idéskisse
SoMe poll ad for engasjement