Kremen av Krone-is
Meeeer jordbær!
Krone-is fra Hennig-Olsen er den beste, mener de fleste. For å gjøre valget enda enklere for de som måtte være i tvil, relanserte Kremen av iskrem sine klassikere jordbær og sjokolade, med mer fyll enn noen annen Krone-is i landet. Kremen av Krone-is. Kampanjen S & B-N lagde skulle bygge nasjonal kjennskap og kunnskap til den positive smaksevolusjonen.
Krone-is Jordbær ble tatt ut som helt og representant for et visuelt fristende uttak om at den tidløse klassikeren nå har fått enda mer av Hennig-Olsens egenproduserte jordbærsyltetøy i hver bit. Enkelt og greit. Kampanjen ble kjørt som digital annonsering, utendørs og sisteledd, og ga meget velsmakende salgsresultater.
Teamet bak kampanjen:
Lyst på noe slikt for din merkevare?
Rådgiver / Prosjektleder
Kreatør / Strateg
Sr. Art director
3D-animasjon
Ansvarlig fra kunde
SoMe
poll ad for engasjement