Image

Nytt smaksunivers

Smakskunst

Hennig-Olsen Is lanserte nye spennende smaker for salg i iskioskene. Et samarbeid med Mondelēz og Freia åpnet opp for en helt ny serie innen smakskomboer.

S & B-N respekterte oppgaven med å gjøre et «old-school»-opptak som reflekterte de tidløse produktene. Resultatet ble et unikt visuelt landskap som fristet. Uttrykket skapte en tydlig rød tråd fra brand til brand, og Hennig-Olsen som limet i konseptet. Bildene og GIFs ble tatt ut i brosjyrer, plakater, messer, SoMe, sisteledd og egne kanaler.

Gjengen fra oss:
.
Jostein Syvertsen Prosjektleder / Rådgiver
.
Christian Bråthen-Nordland Kreatør / Regi
.
Nina Bråthen-Nordland Stylist / Koordinator
.
Jens Westbye Fotograf
.
Hanna Mihalkova Retusj av foto
.
Linda Larstad Ansvarlig fra kunde
Lyst på noe slikt for din merkevare?
Smelt og smak minutt for minutt
Smaken av GIF