KUNDE:
Hennig-Olsen Is

OPPDRAG:
Ha en Crème dag

Gjennom et samarbeid med Elle og Hennig-Olsen Is, ville vi hjelpe kjennskapen til Crème opp blant kvinner. Det ble satt sammen et team bestående av Elles fashion avdeling og S & B-N. Modeller ble flydd inn og en editorial hvor Crème var en del av oppkledningen ble gjennomført.

Bildene ble kjørt som en serie i Elles sommermagasin, på adhels i hele Norge og som spesial installasjoner i boardsmontere. Det ble også gjort stunt under Elle sin årlige sommerfest og pop-up Crème stasjoner som delte ut Crème med ønske om en Crème dag.

En digital del av kampanjen fremmet budskapet om at man kunne delta og vinne en limited edition Crème gull nål elller smykke, som også ble brukt i editoral oppslagene i Elle. Kobler annonser i VG spisset heading budskapet etter  hva slags vær det var i området annonsen ble sett, f.eks. «Gjør en regnfull dag i Bergen til en Crème dag» og «En skyete dag over Oslo kan for bli en Crème dag».

Kampanjen ble kjørt i 2015 og 2016, siste året ble en mannlig modell også tatt med for å fronte Crème Premium Karamell.