Å glede seg, er halve magien
Ekte magi!
Dyreparken i Kristiansand er Norges mest besøkte attraksjon. Parken, som holder åpen 365 dager i året, er alltid aktuell, men det er spesielt i sommerferien at gjester fra inn- og utland besøker destinasjonen. Med sine temaovernattinger, forestillinger, restauranter, kjente karakterer, vanvittige badeland og ikke minst flokken av yrende dyreliv, er Dyreparken unik som feriemål.
S & B-N har utviklet det tidløse konseptet ‘Å glede seg, er halve magien!’.
For akkurat som det er med bursdager og julaften, er det ikke bare selve dagen som er morsom og spennende.
Tiden man får til å glede seg til selve dagen, er vel så spennende.
Konseptet er tatt ut i en form som skal minne foreldre om verdien det gir å bestille en ferie til Dyreparkens mangfoldige univers.
Ferien starter den dagen man har bestilt. Gleden man får av å fortelle barna den gode nyheten, og magien i å planlegge alt man gleder seg til å oppleve sammen. ‘Å glede seg, er halve magien!’ speiler også følelsen man får når man er i Dyreparken. For eksempel øyeblikket rett før man tipper over stupet i tømmerrenna. Eller når man sitter ytterst på stolkanten klokken 22:55 en sommerkveld, og sitrer av spenning på at selveste Kaptein Sabeltann skal seile inn i Kjuttaviga.
Kampanjen er tatt ut nasjonalt gjennom et mangfold av digitale- og sosiale kanaler (250 unike versjoneringer av tema, format og lengde), kino og radio.