Image

Dyreparken

Opplevelser fra morgen til kveld!

Da vi utviklet det kreative konseptet «Å glede seg er halve magien» for Dyreparken, var målet å fange forventningene og spenningen som bygger seg opp før besøket. Dyreparken ønsket å videreføre konseptet og løfte frem alt det magiske som skjer i parken – fra inngangsporten og inn i opplevelsene.

«Opplevelser fra morgen til kveld» ble det nye hovedfokuset. Kampanjen ble lansert i flere faser, der vi først bygget interesse og reiselyst gjennom inspirerende og emosjonelle grep. Etter hvert ble uttrykket mer taktisk og produktspesifikt, med fokus på pakketilbud og billettsalg.

Bannerannonse
Bannerannonse
Interests Meta Ad Feed
Meta Ad Feed
Meta Ad Story
YouTube Ad
Sales Meta Ad Feed
Meta Ad Story
Bannerannonse
Bannerannonse
Anniken Bjørnstad Schjøtt, markeds- og kommunikasjonsdirektør i Dyreparken: "Dyreparken har samarbeidet med S & B-N i over 10 år. En kreativ, løsningsorientert, dedikert og morsom gjeng å jobbe sammen med."