Kino Sør: Barnefilmfestivalen
En unik uke
Barnefilmfestivalen (BFF) trengte en kampanje som fungerte som en paraply for de ulike kinoene rundt om i Norge som skulle arrangere BFF. Begivenheten var aktuell på ulike datoer, og uttrykket måtte kunne tilpasses ulike avsendere. Løsningen skulle trigge barnefamilier til å oppsøke mer kunnskap rundt den unike og magiske kino-uken, BFF er.
Løsningen ble fiktive filmplakater hvor vi speilet målgruppen og deres opplevelse. Mangfold og action. Visuelle historier som skapte god stoppeffekt og nysgjerrighet rundt BFF. Ulik info-tekst kunne enkelt tilpasses, uten at det gikk ut over kreativt budskap. Kampanjen ble tatt ut i SoMe, YouTube, digital annonsering, utendørs og kino.
Teamet bak:
Lyst på noe slikt for din merkevare?
Kreatør
Sr. Art director
Prosjektleder
Motion graphics
Photoshop
Ansvarlig fra kunde