Image

Kino Sør: Barnefilmfestivalen

En unik uke

Barnefilmfestivalen (BFF) trengte en kampanje som fungerte som en paraply for de ulike kinoene rundt om i Norge som skulle arrangere BFF. Begivenheten var aktuell på ulike datoer, og uttrykket måtte kunne tilpasses ulike avsendere. Løsningen skulle trigge barnefamilier til å oppsøke mer kunnskap rundt den unike og magiske kino-uken, BFF er.

Løsningen ble fiktive filmplakater hvor vi speilet målgruppen og deres opplevelse. Mangfold og action. Visuelle historier som skapte god stoppeffekt og nysgjerrighet rundt BFF. Ulik info-tekst kunne enkelt tilpasses, uten at det gikk ut over kreativt budskap. Kampanjen ble tatt ut i SoMe, YouTube, digital annonsering, utendørs og kino.

Teamet bak:
Christian Bråthen-Nordland Kreatør
.
Rune Helander Sr. Art director
.
Jostein Syvertsen Prosjektleder
.
Denys Dekhtiarenko Motion graphics
.
Josh Dykgraaf Photoshop
.
Cathrine Sordal Ansvarlig fra kunde
Lyst på noe slikt for din merkevare?
Utendørs plakater
Coming soon to a cinema near you!