Nytt ungt og kreativt blod på huset
Etter en lang ansettelsesprosess med 90’ish søkere, falt vi til slutt ned på talentene Eline Langøy Brattsti og Nicolai Bye.
Eline Langøy Brattsti (24) er nyutdannet innholdsprodusent og digital markedsfører med Bachelor i Kommunikasjon og medier fra Universitetet i Agder og Digital innholdsproduksjon fra Høgskolen Kristiania.
Nicolai Bye (22) er nyutdannet fra England (University for the Creative Arts) med bachelor i grafisk kommunikasjon ogspisskompetanse innen grafisk design, branding og motion graphics. I tillegg har han med seg erfaring fra byrået Glassup & Stoski i Surrey.
Vi ser frem til at Eline og Nicolai bidrar til å styrke S & B-N ytterligere gjennom 360° kommunikasjonsløsninger for kunder som bl.a. Hennig-Olsen Is, Dyreparken og Blå Kors.
Siste fra Aktuelt:
Blå Kors ble årets Markedsfører i Vest-Agder
Kampanjen vi skapte for Blå Kors og SnakkOmMobbing.no høstet veldig god effekt hos målgruppen. Ekstra gøy er det at den også ført til at Blå Kors ble årets Markedsfører i Vest-Agder.Her er juryens begrunnelse: «Vinner av prisen for årets markedsfører 2019 Årets vinner...
Inspira-kampanje
Her er en liten smakebit fra Inspira-kampanjen vi lagde for Hennig-Olsen, og som ble kjørt nasjonalt i oktober og november. Filmene gikk på TV, digitalt og som adshels.[arve url="https://vimeo.com/371129371"...
Vipers stunt
Med 13 sterke titler, final four og som regjerende cupmester, seriemester og norgesmester, ruver Vipers på toppen som et av verdens beste håndballag! S & B-N jobber med å bygge merkevaren Vipers, men hjelper også med å få publikum til å komme på kampene. Her er en...
Tilfredsstill lysten
Sommeren er i gang og vi har nettopp lansert en ny kampanje for Crème sammen med Hennig-Olsen Is. Her kan du se to av filmene fra kampanjen. Kjøper du Crème Karamell & Peanøtt eller Crème Cookie Dough, kan du finne en gullbillett i pakningen som tar deg til...