Inspira-kampanje

8. nov, 2019 | Aktuelt | 0 kommentarer

Her er en liten smakebit fra Inspira-kampanjen vi lagde for Hennig-Olsen, og som ble kjørt nasjonalt i oktober og november.

Filmene gikk på TV, digitalt og som adshels.

Siste fra Aktuelt:

Nytt ungt og kreativt blod på huset

Nytt ungt og kreativt blod på huset

Etter en lang ansettelsesprosess med 90’ish søkere, falt vi til slutt ned på talentene Eline Langøy Brattsti og Nicolai Bye. Eline Langøy Brattsti (24) er nyutdannet innholdsprodusent og digital markedsfører med Bachelor i Kommunikasjon og medier fra Universitetet i...

Årskortfamilier opplever mer

Årskortfamilier opplever mer

Sørlandet får stadig flere Årskortfamilier. Aktive, nysgjerrige familier som elsker å gå tur sammen i naturskjønne omgivelser, året rundt.Ingen dager er like i Dyreparken, man opplever noen nytt hver gang. Årskort...

SnakkOmPsyken

SnakkOmPsyken

På Verdensdagen for psykisk helse (10. oktober 2019) lanserte Blå Kors Chat-senter, tjenesten SnakkOmPsyken.no. Et nasjonalt tilbud for barn og unge hvor de kan dele alt om sin psykiske helse. Alt er 100 % anonymt, gratis og de snakker med en trygg voksen (fagperson)....

Blå Kors ble årets Markedsfører i Vest-Agder

Blå Kors ble årets Markedsfører i Vest-Agder

Kampanjen vi skapte for Blå Kors og SnakkOmMobbing.no høstet veldig god effekt hos målgruppen. Ekstra gøy er det at den også ført til at Blå Kors ble årets Markedsfører i Vest-Agder.Her er juryens begrunnelse: «Vinner av prisen for årets markedsfører 2019 Årets vinner...