preloder

KUNDE:
Hennig-Olsen Is

OPPDRAG:
Crème – tilfredsstill lysten

Crème er en serie med premium iskrem fra Hennig-Olsen som virkelig tar nytelse på alvor. 2019 nyhetene, Crème Peanøtt & Karamell og Crème Cookie Dough, tar dette til nye høyder med sine chunky biter, flytende sauser og tykke sjokoladetrekk. Her er det ikke spart på noe.

Gjennom konseptet «Tilfredsstill lysten» ønsket vi å minne folk om at man av og til kan være litt ego og unne seg en himmelsk smaksopplevelse, uten å måtte spille på sensuelle nytelsesklisjeer, som ofte brukes for presentasjonen av premiumprodukter. Filmene er bygd opp med en del som tar table top på fullt alvor og som gir vann i munnen, og en del som setter fokus på det hverdagen og som skal gi et smil om munnen. Dette gir oss en verktøykasse av spennende innhold, som kan justeres etter hvilket budskap vi ønsker å vektlegge i kampanjens mediemix.

Filmene ble kjørt på TV og i digitale kanaler.

For å skape en større salgsutløsnende effekt på kampanjen, ble det parallelt med den fristende og verdibyggende delen, kjørt et budskap om at man kunne finne gullbilletter i pakningene som ga tur til California og New York.

Denne delen av kampanjen ble kjørt på digitale kanaler, kobler annonser og adshels. Vi brukte også pakningsembalasjen for å fronte «kjøp og vinn»-budskapet.